سوگلسوگل، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

سوگل

خدایا!

1390/4/26 11:29
نویسنده : سارا
524 بازدید
اشتراک گذاری

گفتم: خدایا از همه دلگیرم. گفت : حتی از من؟

گفتم: خدایا دلم را ربودند! گفت : پیش از من؟

گفتم :خدایا چقدر دوری؟ گفت: تو یا من؟!

گفتم : خدایا تنها ترینم! گفت: بیشتر از من؟!

گفتم خدایا کمک خواستم ،گفت: از غیر از من ؟!

گفتم خدایا دوستت دارم، گفت: بیش از من؟!

گفتم خدایا این قدر نگو من! گفت: من تو ام و تو من!

 

وبلاگ کاکل زری یا نازپری

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

sara
26 تیر 90 12:56
سلاام عزیزم خوبی؟ مهدی، نظری به ما عنایت کن مارا به صراط خود هدایت کن مهدی! اگر از منتظرانت بودیم چون دیده ی نرگس نگرانت بودیم با این همه روسیاهی و سنگدلی ای کاش که از همسفرانت بودیم میلاد دوازدهمین گل بوستان امامت و ولایت، امام عصر و الزمان مبارک . man linketoon kardam ba ejazatoon ta bishtar behetoon sar bezanam
مامان پرنیا
28 تیر 90 11:37
سلام خوبی عزیز واقعا دختر زیبائی دارین و مطلب اولیتون خیلی زیبا بود ممنون از این مطالب جالب.اگه دوست داشتین به وبلاگ پرنیا هم ری بزنین ممنون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سوگل می باشد