سوگلسوگل، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

سوگل

آغاز ماه دوازدهم

1390/7/16 22:56
نویسنده : سارا
821 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

امشب با 5 روز تاخیر فرصت کردم پست جدید بذارم.خجالتآخه این چند وقت واقعا فرصت نکردم.

مونس مامان یه ده روزی میشه که چهارمین دونه برنج خوشگلت درآمده.و تقریبا از همون موقع هم یاد گرفتی دوتا از مکعب های رنگیتو روی هم بذاری.یک ماهی هم هست که می تونی حلقه های بازی رو توی پایش قرار بدی و البته بعد از انجام هرکدومش منتظر تشویقی و واسه خودت دست می زنی.تنها وایستادنم خیلی دوست داری.

یادگرفتی به اسب بگی اب و غاشق تماشای برنامه های مستند حیواناتی و همچین موقعی پای تلویزیون میخکوب میشی و با دقتی که انگار متوجه میشی نگاه می کنی که من دلم می خواد بجومت!

راستی مامان از اول مهر سرکار نرفته و اینطوری وقت بیشتری واسه با تو بودن داره البته تصمیم گیری سختی بود ولی نمیشد از بهمن ماه هم درس بخونم(آخه مامان کارشناسی ارشد قبول شده)هم سرکار برم و از همه مهمتر اینکه به تو برسم و به قول بابا مسعودت این بهترین تصمیمی بود که میشد گرفت.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

سارا
16 مهر 90 22:54
سوگل عزيزم کودک که بودیم هیچ کس روزمان را تبریک نگفت اما حالا من روز کودک را به تو که سادگی و صداقت و صفای وجودت همچون کودکان است تبریک میگویم
مامان آدرین
17 مهر 90 13:57
الهی قربون اون دندوناش برم من.تبریک میگم سارا جون.
مولود
19 مهر 90 8:49
سوگل جونم با تاخیر روز کودک رو به تو گل دخمل تبریک میگم.مانا باشی و سربلند کودک سرزمین من. یازده ماهگیت هم مبارک من و مامیت شمارش معکوسمون برای گرفتن جشن تولد تو دختر ناز و دخمل عزیزم شروع شده.ایشاا... بتونیم براتون سنگ تموم بزاریم.
مامان هانیه سادات
23 مهر 90 19:02
سلام.شما هم لینک شدی.
مامان فرنيا
25 مهر 90 14:02
سوگل خانم كه گل سرسبد اين سايت است اما بايد به مامان سوگل هم تبريك بگم كه كارشناسي ارشد قبول شده مباركه ايشالله دكترا
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سوگل می باشد