سوگلسوگل، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

سوگل

واکسن یک سالگی و ...

1390/8/21 9:02
نویسنده : سارا
814 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مونسم

هفته پیش که واسه جشن تولدت رفته بودیم سیرجان،من و تو اونجا موندیم و صبح شنبه با مامانی و عمه مریم رفتیم که واکسن یک سالگی تو و چهار ماهگی بیتا رو بزنیم.واکسن بیتا رو که همونجا زدن ولی من و مامانی به خاطر واکسن تو مجبور شدیم بریم یه درمانگاه دیگه.شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے

خلاصش  اینکه واکسن سختی نبود و فقط یه جیغ کوچولو زدی.

و اما اینکه دلبرم وقتی من یا بابات داریم نماز می خونیم تو هم سرتو میاری پایین به سمت مهر و دهنتو باز و بسته می کنی و آهسته یه چیزایی با خودت می گی و مثله فرشته ای و دلم می خواد تو این لحظه یه عالمه ببوسمت. 

یاد گرفتی به دایی بگی دای،تلفن ت،بدش بش،بریم بییم،بادکنک با،آب برعکسش یعنی با،پا هم که همون پا.

روز تولدتم اینقدر بازی و شیطنت کردی و خسته شدی که قبل از رفتن مهمان ها مجبور شدم بخوابونمت.خیلی خوش گذشت ولی جای مامانی و بابایی و دایی هات خیلی خیلی خالی بود.شمع تولدتم چون خودت یاد نداشتی فوت کنی پونه کوچولو که دوسالشه به جای تو خاموش کرد.

 کارت دعوت

 

 

تزیین تولدتم بابا مسعود و عمو حمید(شوهر عمه مریم)انجام دادن و خیلی خوکشل شده بود.خیلی مرسی.

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان مه یاس
21 آبان 90 11:57
وای که اینجا چه خبره!!! تولدت مبارکککککککک سوگل جون جون جون
مولود
22 آبان 90 15:30
سلام.تولدت مبارک عزیز خاله.هزار ساله بشی ایشاا...ماشاا... عین فرشته ها شدی. خوب شد گفتی سارا جون آخه من هنوز دخملمو نبردم واکسن بزنه خودم بیشتر استرس داشتم.حالا که گفتی سخت نبوده خیالم راحت شد.
مامان نیایش
23 آبان 90 20:54
عزیزم تولدت مبارک گل ناز ان شا الله شاد باشید مامان خانومی عیدتون مبارک باشه
مامان پریسا
25 آبان 90 13:32
سلام گلم میدونستی پریسای من فقط 6 روز از سوگل جون کوچکتره. خوشحال میشم بیشتر با هم آشنا بشیم. بهم سر بزن و خوشحالم کن. راستی دوست داری تبادل لینک کنیم. یه خبر کوچولو بده گلم.
سارا مامان علي خوشتيپ
25 آبان 90 23:44
خيلي عكسات خوشگله.دست مامان و بابا درد نكنه مباركت باشه عزيزمممممم منم لينكتون كردم
مامان ثمینا
12 آذر 90 6:27
تولد یکسالگی مبارک خوش و خرم صد ساله بشی عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سوگل می باشد