سوگلسوگل، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

سوگل

بدون عنوان

1391/5/7 12:22
نویسنده : سارا
640 بازدید
اشتراک گذاری

کانون پرورش فکری کودکان (زاهدان)من و دایی های سوگل وقتی بچه بودیم می آمدیم اینجا

 

سوگل مامان عاشق کتابه

 

شال مامانمو پوشیدم!

 

اینجا حواسش نبوده ازش عکس گرفتم

 

بدون شرح

 

اولین باری که عسل مامان شلوارشو پوشیده

 

این شکل هارو خودش درست کرده

 

 

 

قطار درست کردم!

 

دختر مامان این مکعب هارو روهم چیده

 

چقدر پودر شکلات خوشمزه اس!

 

میدان نقش جهان(اصفهان) - سوگل بعد از کالسکه سواری

سوگل و کوجولویی که اونجا باهاش دوست شده بود

 

پل خواجو

 

خودش اینجارو واسه عکس گرفتن انتخاب کرده - پل خواجو

 

 

باغ گلها

 

تله کابین صفه

بن - 25 کیلومتری شهرکرد

 

فیل و فنجان

باغ پرندگان

 

باغ پرندگان

کلیسای وانک - مدل پایین آمدن نفس مامان از پله ها

 

کلیسای وانک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مامان نازنین
7 مرداد 91 14:30
الهی قربون سوگل جون بشم انقد بانمکه
مامان پریسا
8 مرداد 91 3:27
ماشالله به سوگل خانم که واقعا" گله. همیشه به سفر با دل خوش. چه عکسا خوشکلی گرفتید. افرین سوگل خانم که اینقد کارای خوب یاد گرفته.
مامان فرنيا
8 مرداد 91 10:02
چه دختر خوشكليهحالا اين خانم خانما حواسش هست دست بابا مامان را نميگيره يكوقت از پيه ها نيفته؟
نی نی ارشام و سارا
10 مرداد 91 10:43
سلام عزيزم خوبي؟خوش به حالت كه همچين جواهري داري ميدونم كه حتما قدرشو ميدوني عزيزم
مامان آدرین
12 مرداد 91 12:52
نازی سوگل خوشگل خالههههههههههه.با اون ژستای خوشگلت.
مولود
13 مرداد 91 15:29
نمیخوام اغراق کنم ها ولی ماشالا خیلی تغییر کرده و خانم شده
مامان پریسا
14 مرداد 91 15:06
مرسی عزیزم. راستی شما برای اموزش دسشویی رفتن سوگل اقدام کردید؟
مامان گیلاس
14 مرداد 91 17:37
سلام همیشه به سفر و گردش
مامان آتین
16 مرداد 91 17:33
هزار ماشالله چه بزرگ شده .. خانومی شده واسه خودش عکساشم عاااالی بود از طرف من ببوسش عزیزم
مامان پارساکوچولو (شاهزاده کوچولو)
16 مرداد 91 22:31
سلام ماشالله@}; چه دختر نازی داری خدا حفظش کنه خوش به حالت من هنوز پارسا رو نه از شیر گرفتم و نه از پوشک اول مهرم باید برم سر کار چیکار کنم-؟
زينب عشق مامان و بابا
26 مرداد 91 13:31
سلام سلام خوبيد
پرنیان
6 شهریور 91 10:29
عالی و بسیار زیبا بود
مامان نیایش
10 شهریور 91 17:49
واااااااااااااااااای چه قدر عکسات قشنگ بود کلی کیف کردم دخمل هنرمند و با مزه
سبا-سارا
22 شهریور 91 20:47
سلاااام چطوری خوبی؟ مرسی که بهمون سر زده بودی عزیزم این روزا خیلی گرفتاریم و اصلا وقت نمیکنیم آپ کنیم ببخشید عزیزم که نمیتونیم سر بزنیم ما رو فراموش نکنین. دوستون داریم
خاله جون
4 مهر 91 15:01
اي جوووون ماشالا دوست داريد يه آلبوم از عكساي شنگ جوجوتون داشته باشيد؟ به وبلاگ من سر بزنيد
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سوگل می باشد