سوگلسوگل، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

سوگل

آخرین روزهای 21 ماهگی

1391/5/4 14:00
نویسنده : سارا
421 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوست های گلم

بالاخره بعد از یه مدت طولانی فرصت کردم بیام و اتفاقات این مدت رو بنویسم.For You

از اینکه سوگل داره بزرگتر می شه و خیلی چیزهارو می فهمه خوشحالم(کم کم داره یه دوست واسه مامانش میشه).

نفس مامان سه ماهه که اسم من و باباش و فامیلشو یاد گرقته بگه.(ساآ-مسود-اشایی)

چند وقتی رو من و سوگل زاهدان بودیم و همونجا چون دوروبر سوگل شلوغ بود سعی کردم روزها شیر نخوره و موفق شدم(تقریبا دو ماهه)

یک ماهی هم میشه که دلبر مامان رو روزها پوشک نمی کنم و توالت می برمش که البته دو سه روز اول خیلی سخت بود.

کم کم دارم رنگ ها رو بهش یاد میدم و آبی و قرمز و زرد رو یاد گرفته.راستی می تونه شلوارشم خودش بپوشه.

و اما سوگل مامان عاشق عطر و ادکلنه و یه وقتایی یه کوچولو به لباسش می زنه.Flower

یک کار دیگه هم که خیلی دوست داره بالا و پایین رفتن از پله هاس.به محض اینکه جایی پله می بینه میگه (پیه) و می دوه به سمتش و دست به سینه میشه که من و باباش نتونیم دستاشو بگیریم و خودش بالا و پایین بره!

هفته پیش هم بعد از اینکه کار مسعود یه کم کمتر شده بود یه چند روزی رفتیم اصفهان و یه نصف روز هم شهرکرد.من و سوگل اولین باری بود که اصفهان رو میدیدم.واقعا شهر زیبا و دوست داشتنییه و خیلی بهمون خوش گذشت.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان فرنيا
8 مرداد 91 9:59
سلام چه عجب ولي بهر حال خوش امديد واي اين خانم طلا چه بزرگ و خانم شده افرين به اين دختر گلي انشالله هميشه به مسافرت و گردش
مامان فرنيا
8 مرداد 91 10:00
راستي ما چند بار رفتيم اصفهان اما هربار هم كليساي وانگ تعطيل بود
سمانه (مامی آرشام)
28 مرداد 91 0:29
ماشالله به این گل دختر خانومم میشه اگر دوست داشتین به گل پسر من که عیدی نوروزم ست رای بدین تو نظرات بخش زیر شماره 24 ( گل پسر من ) رای بدید http://koodakeman91.niniweblog.com/post203.php
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سوگل می باشد