سوگلسوگل، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 8 روز سن داره

سوگل

دونه برنج دندون سوگل 17 و ...

1391/8/3 14:19
نویسنده : سارا
690 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام مامان های مهربون

چند شب پیش که داشتم دندون های سوگل رو چک می کردم، دیدم دندون جدید درآورده(بالا سمت راست) و ازاندازش معلوم بود 20 روزی می شه که دندون 17 امش درآمده و متوجه شدم بداخلاقی های چند وقت پیشش به خاطر دندون درآوردن بوده.

سوگل مامان بازی نون بیار کباب ببر و گل یا پوچم یاد گرفته و موقعی که برنده میشه داد میزنه هورا هورا...

تا کردن بلوز رو هم یاد گرفته و همچین با حوصله واسه تا کردن لباس ها کمک میده که دلم می خواد بخورمش. 

 

می تونه دست و صورت کوچولوشو بشوره،مسواک بزنه و دهانشو بشوره.

رنگ سبز و صورتی و شکل دایره رو یاد گرفته.

موقعی که من مشغول انجام دادن کارهای خونم بهم می گه : مامان کاری نداری؟(قربونت برم که می خوای کمک بدی عزیز دلم)

شکلکهای جالب آروین

چند روز پیش من تو آشپزخونه مشغول کارهام بودم که از توی هال صدام زد و برای اولین بار بهم گفت : تو رو دوست دارم (این عین جملشه)حتما همه مامان ها می فهمن آدم تو این لحظه چه حال خوبی بهش دست میده.

❤شکلکهــای
جالـــب آرویــــن❤

هفته پیش سوگل ازمن پرسید : مامان من کیم؟؟؟خیلی تعجب کردم که این سوال پرسید.بهش گفتم تو سوگل خانم هستی ، نفس من و بابایی،عمرمونی ، قلبمونی ، همه زندگیمونی  ... و به قول بابات چراغ خونمونی.

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

وقتی باباش میاد خونه با صدای بلند میگه خوشحالم خوشحالم که بابا اومده و از منم می پرسه :مامان تو هم خوشحالی که بابا آمده؟

بعدش میره بغل باباش و البته سراغ جیب پیراهن مسعود که ببینه چه خوراکی براش خریده.

شب ها موقعی که خوابش میاد به من و باباش می گه  بته ها(بچه ها) مسواک بزنیم و بریم بخوابیم.

شکلکهای جالب آروین

این شعر رو هم یاد گرفته:

توپولویم توپولو

صورتم مثله هلو

قد و بالام کوتاهه

چشم و ابروم  سیاهه

مامان خوبی دارم

می شینه توی خونه

می بافه دونه دونه

می پوشم خوشگل میشم

مثل یه دسته گل میشم

(البته مامان سوگل از این هنرها نداره که لباس ببافه)خنده

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان آدرین
4 آبان 91 22:02
مادر خانومی بهداد
11 آبان 91 0:40
سلام سوگل جونی. تولدت مبارک عزیزم. بهداد هم تولدت رو تبریک میگه. آرزو می کنیم همیشه در پناه خدا سلامت و شاد باشی و زیر سایه مامان و بابا از زندگی لذت ببری.بوس بوس.
asal
11 آبان 91 20:06
عزيزم تولدت مبارك
کاکل زری یا ناز پری
11 آبان 91 22:18
پس حسابی یزرگ شده ای خانوم خوشکللللللل
مامان فرنيا
16 آبان 91 10:35
ماشالله معلومه كه خيلي باهوشه هم از نقاشيهاش هم از شعرهايي كه ياد گرفته افرين كه رنگها را ميشناسه فرنيا به همه رنگها ميگه ابي
مولود
16 آبان 91 14:33
سلام عزیزم. من خیلی وقته که نبودم و حالا میخوام با تاخیر تولدتو تبریک بگم.سوگل جونم تولدت مبارک باشه ایشالا که همیشه شاد و سلامت باشی و کنار پدر و مادر مهربونت روزهای خوب و پر ازموفقیت داشته باشی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سوگل می باشد