سوگلسوگل، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره

سوگل

تولدت مبارک

1391/8/26 16:26
نویسنده : سارا
1,259 بازدید
اشتراک گذاری

گل قشنگ و نازم

تولدت مبارک

تا چشم رو هم گذاشتیم دومین سالگرد تولدت هم آمد و گذشت.به معنای واقعی حال و هوای زندگیمون با تو یه جور دیگس.خیلی خیلی خیلی خوشحالیم و شکرگزار خدای مهربون به خاطر داشتن وجود نازنینت.

همه حرفهای تو دلمو نمی شه بنویسم.واسه همین فقط می گم که همه وجود و هستی من و باباتی.امیدوارم خدا کمکمون کنه و خوب تربیتت کنیم(آمین).

امسال می خواستیم تولدت رو خونه خودمون جشن بگیریم و بابایی ها و مامانی هات هم بیان کرمان.ولی به خاطر درس و کار دایی هات که نمیتونستن بیان،نشد.واسه همین ما رفتیم زاهدان.خیلی بهمون خوش گذشت.ایشا... 120 ساله بشی گل خانم.

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامان فرنيا
27 آبان 91 15:19
تولد گل دختري مبارك ماماني دستت درد نكنه چه عكسهاي قشنگي گرفتي و عجب تولد قشنگي چه كيك خوشمزه اي خانم گل مواظب دستت باشي نسوزه
مادر خانومی
29 آبان 91 17:29
به به . تولد تولد تولدت مبارک . سوگلی خانم. صدو بیست ساله بشی خاله. در پناه خدا باشه. از قول ما ببوسیدش.


سارا مامان علی خوشتیپ
8 آذر 91 8:17
تولدت مبارک خوشگلم.الهی 120 ساله بشی
علی خوشتیپ
8 آذر 91 8:17
سلام خاله جون.عزاداریهاتون قبول .من تو مسابقه نی نی و محرم ژورنال نفیس شرکت کردم...کدم 35 میشه به من رای بدید.تا پنجشنبه وقت هست ممنونم
زینب عشق مامان و بابا
16 آذر 91 11:01
________@@@@@@___________@@@@@ _______@@@________@@_____@@_______@ ________@@___________@@__@@_______@@ ________@@____________@@@__________@@ __________@@________________________@@ ____@@@@@@___________________@@@@@@@ __@@@@@@@@@_________________@@@@@@@ __@@______________________________________@@ _@@_________________@@@@@________________@@ _@@________________@@@@@@_______________@@ _@@@______________@@@@@@______________@@@ __@@@@_____________@@@@____________@@@@ ____@@@@@@______________________@@@@@@ _________@@_________________________@@ ________@@___________@@_____________@@ ________@@@________@@@____________@@ ________@@@______@@@__@__________@@ _________@@@_____@@@___@@@@@@@ __________@@@@@@@ ___________________@ ____________________@______________ _____________________@ ______________________@ ـــــــــــــــــــــــــ ____________@@@@___@@__@__@ _____________@____@@_@__@__@ ______________@@@____@_@@@ _______________________@ سلام خوبید؟ گلتون خوبه ؟
کاکل زری یا ناز پری
17 آذر 91 16:46
مبارکه عسیسممممممممم به به چه خوش گذشتهههههههه همیشه به شادی انشاالله
مامانی حلما
18 آذر 91 8:58
تولدت مبارک دختر کرمونی . مامانت کرمونیه یا بابایی . توهم مثل دخمل من که لاغری . الهی قربونت برم.
مامان یلدا و سروش
27 آذر 91 14:50
سلام. دختر نازی دارین خدا حفظشون کنه. اگه با تبادل لینک وافقین خبرم کنید. من اهل گرگانم شما اهل کجایین؟ تولد گل دختری مبارک
مادر خانومی
29 آذر 91 15:19
عمرتون صد شب یلدا. دلتون قد یه دریا توی این شبهای سرما یائتن همیشه با ما یلداتون مبارک
مهدي
17 دی 91 19:32
سوگل جان چه عكسهاي قشنگي گذاشتي به منم سر بزن.
مامان ثمینا
20 دی 91 8:10
مولود(مامی آنیتا)
7 بهمن 91 15:53
عزیز دلم تولدت مبارک و بهترین روزها رو برات آرزو میکنم.ببخش من دیر به دیر میام و یادم نیست تولدت رو بهت تبریک گفتم یا نه ! ولی همیشه یادم هست که تاریخ تولدت با آنیتای من یکیه و واس همین علاقه خاصی به دیدن خودت و وبلاگتو مهربونیای مامان سارا دارم
مامان پریسا
26 اسفند 91 12:43
میدونم خیلی دیره ولی تولدت مبارک عزیزم. ایشالله 120 ساله بشی.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سوگل می باشد