سوگلسوگل، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره

سوگل

دونه برنج دندون سوگل 20 و....

1391/12/21 9:09
نویسنده : سارا
884 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

بالاخره بیستمین دندون کوچولوی دختری هم دراومد.البته از اندازش معلومه ده روزی هست.حالا شش ماهه دیگه باید عسل رو ببریم دندان پزشک تا دندون هاشو چک کنه.

تو پست های قبلی فراموش کردم بگم سوگل مامان 12 تا از رنگ هارو یادگرفته (آبی،زرد،سبز،قرمز،بنفش،سفید،سیاه،کرمی،صورتی،نارنجی،سورمه ای،خاکستری)و می تونه تا 5 بشماره. 

این چندوقت هم نفس مامان مشغول خرید عید واسه خودش بوده و در مورد چیزهایی که خریدیم کلی نظر داده.دیشب با هم رفته بودیم خرید کفش،به من میگفت مامان واسه خودت کفش صورتی بخر واسه من کفش سیاه،یه بلوز دشنگ(قشنگ)هم واسه خودت بخر.


موقعی که من و مسعود لباسی رو  بپوشیم که دلبر کوچک تر بوده و یادش نمیاد و یا نو باشه می گه چقدر دشنگه(قشنگه)مبارکت باشه.

و اما از خونه تکونی امسال بگم که خیلی طول کشید و حسابی به سوگل خوش گذشت.چرا؟چون دو سال گذشته من موقع عید چندان تمیزکاری نکرده بودم واسه همین امسال از 28 بهمن مشغول بودم و تا امروز هنوز تمام نشده.همه جای خونه رو ریختم بیرون و نظافت اساسی کردم و البته کارم چند برابر بود چون وسایل هر کمد یا کابینتی رو که در می آوردم،سوگل از هر چیزی که خوشش می آمد برش می داشت و مثله یه موش کوچولو می برد یه گوشه ای باهاش مشغول بازی می شد و  دست آخر هم هر چیزی رو باید از یه جایی جمع می کردم.

خلاصه اینکه روزهای قشنگیه در کنار مونس.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان فرنیا
17 فروردین 92 11:43
من هم از ترس خونه تکانی عید و بازیهای فرنیا یک روز مرخصی گرفتم و فرنیا را مهد گذاشتم تا سریع کارها را تمام کنم و صد البته که اصلا به فکر خانه تکانی مثل شما نمی افتم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سوگل می باشد