سوگلسوگل، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره

سوگل

فروردین 92

1392/2/2 10:48
نویسنده : سارا
1,615 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

امسال هم مثله همه سالهایی که من و بابا مسعودت باهمیم،تعطیلات عید رو بین خانواده هامون تقسیم کردیم و البته یک سری هم با مامانی و بابایی رفتیم رستم آباد بم خونه یکی از دوستامون که خیلی خوش گذشت(مخصوصا به شما سوگلی)

عصر 27 اسفند 91(شروع تعطیلات و سفر ما)


سوگل و بیتا برای بابایی گل می کارن!

 

عزیز مامان موقع سال تحویل خواب بود(از بس شیطونی کرده بود)واسه همین لباسشو عوض نکرده

 

بعد از تحویل سال با دمپایی می خواد عید دیدنی بره!

 

عید دیدنی خونه ننی(مادریزرگ بابا مسعود)همراه با خواب!

 

بغزاله سیاه(بزغاله) - رستم آباد - بم

 

سوگل و امیرحسین - رستم آباد - بم

(راستی یادم رفت بنویسم،هفتم فروردین 92 برای ششمین بار موهای دلبر،زاهدان کوتاه شد)

 

سیزده بدر - سیرجان - ده دوچاهی

 

سیزده بدر- چقدر دوست داشتنی

 

یه جای مناسب برای سبزه گره زدن!

 

سیزده بدر - بعد از نم بارون یه رنگین کمان قشنگ

 

بدون شرح!


17فروردین وفتی مسعود از کار آمد چون هوا بارونی بود و عالی،جاتون خالی، باقالی پختیم رفتیم بیرون پارک نزدیک خونمون که آلاچیق داره(البته سوگل باقالی آبپز دوست نداره برای من و باباش کشیده)


19فروردین - سوگل و روژان رو زیر عروسک ها پیدا کنین(خودشون این کارو کردن)

 

22فروردین - شاه نعمت ا... ولی - ماهان

سوگل قول داده دیگه گل نچینه!

 

شاه نعمت ا... ولی - ماهان

 

به قول سوگل یه خوراتی(خوراکی)خوشمزه واسه مهمون!

 

28فروردین - ویانا به سوگل املا میگه!

 

 

کمک کردن به مامان

 

30فروردین - چه دخترهای خوبی!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان ساجده
2 اردیبهشت 92 10:39
سلام عزیزم متین تو جشنواره آتلیه سها شرکت کرده اگه لطف کنید و به وبش بیاید و به آدرسی که هست برید و بهش رای بدید ممنون میشم در ضمن اگه به کوچولوی دیگه ای رای داده باشید بازم میتونید رای بدید


باشه خانومی
...مــــامـــــان آتیــــن ...
4 اردیبهشت 92 13:54
چه خانومی شده ماشالله سوگل خوشگله
مامان ملیکا کوچولو
27 اردیبهشت 92 2:46
سلام دوست خوبم.اولین باره که وبلاگتونو میبینم. ماشاالله به نازدختری خیلی ماه و دوستداشتنیه.ببوسیدش. مامانیش یه چیزی میخوام بگم امیدوارم جسارت منو ببخشید.اما هر چی با خودم کلنجار رفتم نتونستم نگم. تورو خدا وقتی میبریدش بیرون النگوهاشو در بیارید. جامعه خراب شده. من خودم وقتی دخترمو میبرم بیرون چشم نظرشو میندازم تو بند چرمی.النگو که فقط واسه مهمونیها. بازهم شرمنده. دختر شما هم مثل ملیکا واسمه. دلم نگران شد یهو.
مولود
27 اردیبهشت 92 16:18
سلام سلام با کلی تاخیر سال نو رو تبریک میگم عزیزم،ایشالا سال خیلی خوب و خوشی رو در کنار خونواده داشته باشین.ببخش من دیر به دیر میام واس همین یه دو ماهی از وقایع میگذره تا من میام نظر بزارم ماشالا بزنم به تحته واقعا مشخصه که سوگل جون رفتاراش خانمیه و من دوسش دارم زیاد
مامان فرنيا
29 اردیبهشت 92 10:25
سلام ماماني چقدر خوب دوباره امديد خوشجال شدم همينجوري امدم بهتون سرزدم ديدم اپ كرديد عجب عيدي خوبي بوده حسابي به عسل خانم خوش گذشته
مامان فرنيا
29 اردیبهشت 92 10:27
افرين كه به مامانش كمك ميكنه
مامان ملیکا کوچولو
6 خرداد 92 13:16
سلام دوست عزیزم.ممنونم از حضورتون . چقدر سوگلی موهاشو کوتاه کرده شکل ملیکای من شده خیلی بهش میاد ماشاالله.ببوسید روی ماهشو
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سوگل می باشد