سوگلسوگل، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 8 روز سن داره

سوگل

مامان جونم دوست دارم يه عالمه

1390/3/3 15:11
نویسنده : سارا
934 بازدید
اشتراک گذاری

 

امروز روز مادر روز زن روز ...

هميشه وقتي نگراني و يه وقتايي غصه مامانمو واسه خودم و برادرام مي ديدم تعجب مي كردم و نمي تونستم متوجه بشم چرا اينقدر به يه سري موارد فكر ميكنه و واسشون اينقدر مهمه! اما سال گذشته كه سوگل همرام بود و هنوز به دنيا نيامده بود

niniweblog.com

يه كم از احساس مامانمو درك كردم و امسال خيلي بيشتر،ولي مطمئنم هنوز مثله مامانم نيستم و بايد سوگل همسن الان من بشه تا من مثله مامانم باشم .

niniweblog.com

 

 

از ته دلم با همه وجودم از خدا مي خوام به قول خودتون عمر باعزت والبته طولاني داشته باشين ، سالم و تندرست و شاد باشين و اينكه بدونين با اينكه الان خودم يه كوچولوي ناز دارم ولي كلي از دلخوشي و دلگرمي من تو دنيا  شما هستي.اميدوارم منم دختر لايقي واستون باشم و همين طور سوگل واسه شما و من.

يه عالمه بوس

 

 

niniweblog.com

 

 

 واسه مامان خوشگل و مهربونم

 

روز همه ماماناي

 niniweblog.com

 مبارك

 

niniweblog.com

سوگلم

روز تو هم كه نفس مني مبارك.

ان شاالله تو هم يه روز مامان خوب و مهربوني مي شي واسه عزيز دردونت.niniweblog.com

 راستي سوگل ديروز با بابا مسعود و باباييش يه كادوي خوشگل واسم خريده بودن.

خيلي مرسي

niniweblog.com

niniweblog.com 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سوگل می باشد