سوگلسوگل، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 8 روز سن داره

سوگل

بدون عنوان

1390/2/12 17:46
نویسنده : سارا
400 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قشنگم

امروز شروع به كار مجدد مامان بعد از 7 ماه و 11 روز بوده كه از اين مدت 6 ماهش در خدمت شما گذشته.خوشحالم که دوباره می رم سر کار ولي ته دلم واست نگرانم.اميدوارم دختر خوبي باشي و اذيت نشي وگرنه مامان خيلي غصه مي خوره.صبح ساعت5:15 بيدار شدم و يه سوپ خوشمزه واست پختم همشو بخوري ها!نوش جانت گلم.

 

niniweblog.com

 

موقع كار دائم عكستو نگاه مي كردم و يواشكي چند بار بوسيدمت ، مامانی جون و بابايي و عمه هات و حتي عمه هاي باباتم تماس گرفته بودن و حالتو پرسيدن. دلم مي خواد زود ساعتها بگذرن و بيام پيش دخترم.و اما ظهر ساعت 1:45 رسيدم خونه.خواب بودي و منم زود لباسامو عوض كردم و بعد بیدارت کردم.يه جوري نگاهم مي كردي كه انگار منو نمي شناختي و ميخواستي پيش مامانیت باشي.خیلی ناراحت شدم اما خدارو شكر كم كم باهام مهربون شدي.خلاصه روز اول اونقدر كه من نگران بودم بد نبود.حتما بهترم ميشه.مگه نه؟!

niniweblog.comniniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سوگل می باشد