سوگلسوگل، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 8 روز سن داره

سوگل

تولد بابا مسعود

1390/5/17 12:57
نویسنده : سارا
718 بازدید
اشتراک گذاری

باز کن پنجره ها را که نسیم ، روز میلاد اقاقی ها را جشن میگیرد

و پروانه، روی هر شاخه کنار هر برگ شمع روشن کرده است . . .

 

سلام

امروز تولد مسعود و من چقدر کار دارم(آخه می خوام یه کیک خوکشل با یه شام خومشزه درست کنم)!

دیروز عصر سوگل خانم پیش مامانی خونه موند و من رفتم دو تا هدیه خوشگل از طرف سه تاییمون واسه بابا جون خریدم ولی وقتی رسیدم بابا مسعود خونه بود واسه همین متوجه شد چی واسش خریدیم و چه خوب که از کادوش خوشش آمد

خلاصه همه اینا واسه اینه که بگیم تولد   سالگیت مبارک و خیلی دوست داریم.

تو این 5 سال، 6 تا سالگرد تولد کنار مسعودم و امیدوارم سالیان دراز این کنار هم بودن تکرار بشه.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مولود(مامان آنیتا)
18 مرداد 90 9:09
سلام.میگم ما چند مورد شباهت داریم تو زندگیامون ها.اول اینکه دخترای گلمون تو یه روز به دنیا اومدن و حالا هم که متوجه شدم باباهاشون هم همسن هستن فقط بابا رضای ما یک هفته کوچیکتره از بابا مسعود شما.عزیزم ایشاا... تولد صدو بیست سالگیشو کنار هم جشن بگیرید.
مولود
18 مرداد 90 11:36
عزیزم من متولد 25/5/65 هستم و خواهر کوچیکتر شما هستم ولی مهم اینه که ما دو دوست خوب هستیم برای هم ایشاا...
maman adrian
18 مرداد 90 17:19
سلام.تولد آقا مسعود مبارک باشه.خدا سایشونو تا همیشه بالای سرتون نگهداره.راستی عکسا هم خوشگل بود.سوگل جونو از طرف من یه بوس محکم بکن.
مامان نیایش
19 مرداد 90 10:29
سلام خانومی ممنون پیش ما اومدی بازم بیا وبلاگ قشنگی داره این دخملی و اسمش هم خیلی قشنگه خواهر من هم عاشق این اسمه با اجازه لینک شدی
سارا-سبا
20 شهریور 90 11:04
___________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) ............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*...........
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سوگل می باشد