سوگلسوگل، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره

سوگل

آغاز ماه یازدهم

1390/6/14 11:34
نویسنده : سارا
622 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سوگلم برگ گلم

هفته پیش خیلی خوب بود و بهمون خوش گذشت.در کنار اینکه ماهه شدی و  عید فطر و جشن عروسی دخترداییم بود،سه تا خبر خیلی خوبم داشتیم:

عمه مهسا و دایی محمد کنکور کارشناسی ارشد قبول شدن و دایی علی هم کارشناسی.

 دختر نازم یاد گرفتی به برق بگی بق و لامپو با دستت نشون بدی، بگی پا و به پات اشاره کنی و وقتی این کارا رو میکنی دلم میخواد بغلت کنم و چند تا ماچ محکم ازت بکنم!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان فاطمه‌شهرزاد
14 شهریور 90 12:00
سلام مامان مهربون سوگل چون از خواندن وبلاگتون دلم رفت از جانب من از سوگل جون يك بوس محكم داشته باشيد نگران نباشيد دخترتون مثل دختر من به اين عشقولانه‌هاي محكم عادت مي‌كنه هر وقت كه مي‌خواستم شيرش بدم اول چندتا بوس جانانه ازش مي‌كردم و شوهرم مي‌گفت اين طفلك الان فكر مي‌كنه اين بوسها دسر قبل شيره
mamane adrian
14 شهریور 90 13:37
سلام.سارا چه خبرای توپی دادی حال کردم. از طرف من به همشون تبریک بگو.. سوگل چه خانمی شده.
کاکل زری یا ناز پری
15 شهریور 90 12:46
سلام سوگل خانم سفر به خیر زیارت قبول . میبینم که با چند تا خبر خوب برگشتی. انشاالله یه روز مامان خبر قبولی دانشگاه شما رو برامون بزاره
مولود
15 شهریور 90 21:22
سلام عزیزم.ایشاا... همیشه به عروسی رفتن و خبرای خوش شنیدن ماشاا... سوگل جون هم تو زبو باز کردن خوب پیش رفته.حالا از طرف منم یه بغل محکم و ماچ سفت هدیه کن به سوگل جون
بهار(مامانی شهراد)
18 شهریور 90 13:37
°°°°°°°°°°°°|/ °°°°°°°°°°°°|_/ °°°°°°°°°°°°|__/ °°°°°°°°°°°°|___/ °°°°°°°°°°°°|____/° °°°°°°°°°°°°|_____/° °°°°°°°°°°°°|______/° °°°°°°______|_________________ ~~~~/__ بيا اينم وسيله حالا ديگه_\~~~~~~ ~~~~~/ _ميتوني بهم سر بزني _\~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸..... *•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*
مامان نیایش
18 شهریور 90 17:09
سلام همیشه خوش خبر باشی و شاد
نسترن
20 شهریور 90 10:00
سلااااااااااااااااااام قبولی همگی مبارکههههههههههههههههههههههههه همتونو دوست دارم عاشقتوووونمممممممممممم
مامان آتین
21 شهریور 90 14:52
ای جونم چه جالب آتینم کلید برقو نشون میده و میگه بق آبانیا حرفاشونم مثل همه انگار از طرف من سوگلیو ببوس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سوگل می باشد