سوگلسوگل، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

سوگل

دونه برنج دندون سوگل - 7،8

1390/10/24 12:39
نویسنده : سارا
1,023 بازدید
اشتراک گذاری

سلام 

روز یکشنبه 90/10/18 بعد از چند روز بی حوصلگی،نفس مامان همزمان دو تا دندون دیگه درآورده بود (ردیف بالا و یه فاصله با دندون قبلی)                                                  

دختر مامان هرچی بزرگتر میشه شیطنت هاشم بیشتر میشه!صبح از وقتی بیدار میشه در حال راه رفتن و دویدنه تا شب که با هزار زحمت بخوابه.

وقتی بیرون میره کمتر سوار کالسکه میشه(اگر هم بشه داخلش می ایسته) دلش می خواد خودش راه بره و نمیذاره دستشو بگیریم.  

به زبون خودش واسمون شعر می خونه و جالب اینجاست که همیشه با یک ریتمه!                             

 

                                       پنجشنبه 90/10/08  - سرزمین رویایی                                                                                

 

 سوگل به مامانش کمک می کنه!

 

امسال عمه مهسا واسه تولدش خونه ما بود _ 90/10/10

 

یک روز زیبای بارونی(ماهان - 90/10/23)

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامانی یکتا
24 دی 90 9:25
mamane adrian
24 دی 90 21:09
دندونای سوگل جون مبارکه.
مولود
25 دی 90 15:26
دندونای سوگل جونم مبارکجدی جدی سوگل جوون و آنیتای ما نه تنها یه روز بدنیا اومدن بلکه خیلی چیزای دیگشون هم شبیه همه!!! هم کاراشون چون آنیتا هم همینجور کمک من میکنه،وقتی سوگل رو دیدم با اون لباس داره گردگیری میکنه خندم گرفت چون آنیتا هم عین همین لباس و شلوار رو داره
مامان پریسا
27 دی 90 20:02
مبارکه هم دندونها هم تولد عمه..... وای خدا دندونش مثل پریسا دراومده.
مامان یاس
28 دی 90 16:27
سلام به مامان خوب با نی نی قند عسلش من مامان یاس هستم نی نی ندارم ولی دعا کنید توفیق پیدا کنم نی نی هم مثل نی نی شما شیرین داشته باشم. خیلی خوشحالم که با شما آشنا شدم من شما را لینک میکنم شما هم منو لینک کنید و بیایین به این خانه تازه تاسیس ما سربزنید.من وبابا حسن تازه عروسی کردیم و عاشقانه داریم زندگی میکنیم که یه هو دیدیدم این دنیای نی نی ها برای ماهم هست پس اومدیم بلاخره با شما خانم گل آشنا شدم با نی نی مربایی تون خوشحال میشم اومدید نظر بدید و توی بحث ها وحرفهای ما هم شریک بشید من همیشه میام بهتون سرمیزنم ومطالبتون را میخونم. یاعلی www.ninivamaman.niniweblog.com
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سوگل می باشد