سوگلسوگل، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره

سوگل

شعرهایی که سوگل یاد گرفته

1391/6/7 10:10
نویسنده : سارا
693 بازدید
اشتراک گذاری

عسل مامان این شعرهارو تقریبا حفظ کرده و یه قسمتشو من میگم و یه قسمتشم اون...

دویدم و دویدم، سر کوهی رسیدم دو تا خاتون رو دیدم
یکیش به من آب داد، یکیش به من نون داد
نون رو خودم خوردم، آب رو دادم به زمین، زمین به من علف داد
علف را دادم به بزی، بزی به من پشگل داد
پشگل رو دادم به نانوا ،نانوا به من آتیش داد
آتیش و دادم به زرگر، زرگر به من قیچی داد
قیچی رو دادم به خیاط، خیاط به من لباس داد
لباس رو دادم به ملا، ملا به من کتاب داد
کتاب رو دادم به بابا، بابا به من خرما داد
یکیش روخوردم تلخ بود، یکیش رو خوردم شیرین بود
بالا رفتیم دوغ بود، پایین آمدیم ماست بود،قصه ما راست بود

 niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

 

یه توپ دارم قلقلیه

 سرخ و سفید وآبیه 

 میزنم زمین هوا میره

 نمیدونی تا کجا میره

من این توپو نداشتم

مشقامو خوب نوشتم

بابام بهم عیدی داد

 یه توپ قلقلی داد

 

عمو زنجیرباف

زنجیرمنو بافتی؟

پشت کوه انداختی؟

بابا اومده

چی چی آورده

نخود و کشمش .

بخورو بیا.

با صدای چی؟

میو میو میو میو

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

طاهره مامان امیرعلی
7 شهریور 91 12:53
سلام.وبلاگتون مثل همیشه زیبا و قشنگه،تبریک میگم بهتون.امیرعلیه من تو جشنواره ی آتلیه سها شرکت کرده و به رای شما شدیدا احتیج داره.اگه به وبلاگش سر بزنین یه پست گذاشتم که آدرس جشنواره است اگر روش کلیک کنین مستقیم به سایت جشنواره میره.اسم پسملیه من امیرعلی مرادیان هست.بهش رای بدین و مارو خوشحال کنین.امیدوارم بتونم لطفتونو جبران کنم.
مامان نیایش
10 شهریور 91 17:49
مامان فرنيا
12 شهریور 91 11:53
افرين به اين دختر باهوش چه شعرهايي را ياد گرفته
مامان هانیه سادات
31 شهریور 91 7:33
سلام ماشاالله سوگل جون خیلی باهوشه.خدا حفظش کنه.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سوگل می باشد