سوگلسوگل، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره

سوگل

خداحافظ تابستون...

1391/6/17 16:52
نویسنده : سارا
725 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

تابستون 91 هم کم کم داره تمام میشه و فصل پاییز که من عاشقشم داره می رسه.چقدر حال و هوای دم مهر و خرید برای مدرسه رو دوست داشتم و دارم.چقدر بهمون خوش می گذشت.امیدوارم تو این سال تحصیلی جدید همه بچه ها و هر کسی تو هر مقطعی تحصیل می کنه سالم و موفق باشه.

یک ماهی میشه که سوگل یاد گرفته در مورد چیزهایی که اسمشونو نمی دونه دایما بپرسه این چیه؟؟؟البته من از این کارش خیلی خوشم میاد و خیلی بامزه می گه.

با عروسک های انگشتیش بازی می کنه و برامون به زبون خودش قصه میگه.

ماشین روژان رو که یه 206 می شناسه و هرجایی این ماشینو باهر رنگی که ببینه میگه : مثه ماشین هوژان.(ماشین پلیس و تاکسی رو هم میشناسه)

از صحبت های تلفنی یاد گرفته و روزها چندین بار از من می پرسه خوبی؟؟؟

یه وقتایی ازش سوال می کنم داری چی کار می کنی نفسم؟می گه: مثلا خوابیدم،مثلا رفتم خدید و مثلا استتاحت(استراحت)می کنم.

 موقعی که من و مسعود مسواک می زنیم اونم خیلی بامزه نخ دندون می کنه و مسواک می زنه.

هفته پیش هم یه عصر که داشت برنامه کودک نگاه می کرد یک دفعه گفت:غذا می خوام ماکایونی و با اینکه غذای دیگه ای داشت براش ماکارونی درست کردم(این کارشو خیلی دوست داشتم و ازش لذت بردم چون احساس کردم خیلی بزرگ شده)

 این چند روز آخر تابستون اگه خدا بخواد قراره بریم زاهدان چون مسعود باید بره سفر کاری.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان آدرین
18 شهریور 91 22:36
چه با نمکه ماشالله.
مامان فرنيا
27 شهریور 91 14:52
گفتي ماماني اين چيه گفتن بچه ها منو كشته حتي گاهي ميدونن چيه ها اما بازم ميپرسن اين چيه؟
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سوگل می باشد